YRITYKSET

 

Viestintätoimisto Suodatin

Tulisoihtu- ja Sammon Takojat -koulutuksissa taitojaan hioneet Jussi Junikka ja Risto Silvennoinen (myös Tiimiakatemian kasvatti) tarjoavat markkinointipalveluja pienyrityksille. Vuonna 2007 perustettu yritys selkeyttää yrityksen markkinointisuunnitelman ja tarjoaa kiinteähintaisia markkinoinnin palveluita.

Suodatin_logo.jpg

Tarjontaan kuuluvat sisällöntuotanto, sähköisen markkinoinnin ratkaisut sekä Kehittyvä Markkinointisuunnitelma -palvelu, josta on hyötyä jokaiselle markkinointia kuukausittain tekevälle yritykselle.

Yrittäjä Jussi Junikka kertoo: "Liian monen pienyrityksen markkinointi on kuin haulikolla räiskimistä; suunnitelmallisuus puuttuu ja yrittäjällä ei ole usein hajuakaan tuottivatko markkinointiin sijoitetut eurot mitään takaisin. Tehtävämme on auttaa saamaan niukasta markkinointibudjetista enemmän irti".


Suomen Pienyrittäjäin Mainostoimisto Oy

Suomen Pienyrittäjäin Mainostoimisto Oy on vuonna 2008 perustettu myyntiorientoitunut mainostoimisto, jonka toiminta perustuu konseptoituihin markkinoinnin palveluihin. Toimistollamme töitä tekee yli kymmenen nuorekasta markkinoinnin, myynnin ja mainosalan huippuosaajaa.

spym.jpg

MISSIOMME: Jotta pienyritykselläkin olisi mahdollisuus saada täysverisen mainostoimiston huippulaatuiset asiantuntijapalvelut järkevään, pienyrityksenkin liiketoimintaan sopivaan hintaan.

www.spym.fi


Solidi

Vuoden vaihteen jälkeen uudella nimellä tunnettava Yrityshuoltamo Solidi on osoittanut näkemyksellistä ja uutta myynti- ja markkinointinäkemystä monella saralla.

solidi.jpg

Solidi hoitaa myös Partus Learning Networkin yrittäjävalmennusryhmien kokoamisen Oulusta Helsinkiin sekä verkkoviestinnän palvelujen kanssakehittäjänä.


Monkey Business
More Action. More Chaos. More Mistakes. More Learning.

monkeybusiness.jpg

Monkey Business-yrityksen tehtävänä on tehdä maailmasta keltaisempi ja hauskempi. Monkeyt rakentavat oppimisympäristöjä.

Pari lainausta: Tämä eka on meidän käyntikortissa ja se on A. De Mellolta.
A student complains to his master: "You always tell us stories but never explain their meanings."

Master replies: "How would you feel if someone gave you a banana which had been chewed already?"

Ja toinen on aika monen suusta kuultu: "Minä kävin teidän nettisivuilla banana.fi mutta en kyllä vielä ihan tajunnut mitä te oikein teette?"

www.banana.fi


Business Arena

businessarena.jpg

Business Arena Oy on perustettu Tiimiakatemialla sen 7-vuotis syntymäpäivien innoittamana keväällä 2000. Yritys täyttää siis pian 10 vuotta!
Matkan varrelle on mahtunut satojen kohtaamistapahtumien tuotantoa, markkinointia ja myyntiä.

Nykyisin Business Arenan asiakaskunta koostuu muunmuassa korkeakouluista, ministeriöistä ja aluekehitysorganisaatioista. Erittäin myyntihenkiseen ja innovatiiviseen porukkaan kuuluu tällä hetkellä perustajajäsen Mikko Markkanen (valm. 2001 Feeniksistä) sekä Aivopesulasta 2008 valmistuneet myynti- ja ostoguru Petri Widgren ja moniottelija Mikko Korpela.


Zestmark

zestmark_logo.jpg

ZestMark on Jyväskylässä vuonna 2007 perustettu yritys, jonka keskeisimpänä tehtävänä on tarjota nuorille mahdollisuuksia uuden oppimiseen ja itsensä kehittämiseen.

ZestMarkissa yhdistyy useiden eri alojen asiantuntemus, jota hyödyntämällä on räätälöity nuorten valmennuksiin sopivat sisällöt ja työkalut.

www.zestmark.fi


Fashion Unit Oy

fashionunit.jpg

Fashion Unit Oy on 1.1.2009 perustettu jyväskyläläinen muotitoimisto, joka on saanut alkunsa Tiimiakatemialla. Fashion Unit on sekä mallitoimisto, että tapahtumatuottaja.

Tapahtumatuotannon kivijalka on Muotipäivät-tapahtumakonsepti, joka on toteutettu Jyväskylässä jo viiden vuoden ajan. Muotipäivät järjestettiin vuonna 2009 myös Tampereella ja vuoteen 2015 mennessä tapahtuma on jo jalkautunut viiteen eri kaupunkiin.

Muotipäivät on kaksipäiväinen muodin suurtapahtuma kaupungin ydinkeskustassa syyskuun ensimmäisinä viikonloppuina syystrendien saapuessa liikkeisiin. Markkinointitapahtuma Muotipäivät elävöittää kaupunkikeskustaa mm. muotinäytöksin ja stailauksin sekä moninkertaistaa mukana olevien yritysten myynnit tapahtumaviikonloppuna. Muotipäivät on kasvava tapahtuma, jossa oli vuonna 2009 mukana yli 100 yritystä! Muotipäivät juhlii vuonna 2010 5-vuotisjuhlavuottaan. Tapahtuma sai alkunsa Tiimiakatemialta vuonna 2006.

www.muotipaivat.com
www.fashionunit.fi


Elämystuotanto

Elmystuotanto_Logo.png

Elämystuotanto 40100 Oy on perustettu tammikuussa 2013,ja yrityksen kaikki kolme omistajaa Hanna-Riina Vilppola, Soile Niinikoski ja Sari Parantainen ovat Tiimiakatemian kasvatteja. Elämystuotanto on nuori, rento ja ammattitaitoinen tapahtumien tuottaja, jonka intohimona on elävöittää Suomen tapahtumakenttää yhdessä asiakkaidensa. Elämystuotanto keskittyy tuottamaan erityisesti messutapahtumia kiinnostavalla ja elämyksellisellä tavalla, tennarit jalassa tietenkin. Yrityksen jokaiseen tapahtumaan liittyy elämys, ammattimaisuus ja uudet näkökulmat. Tulevaisuuden suunnitelmiin kuuluu kasvaa, kehittyä ja kasvattaa yritystä valtakunnallisesti merkittäväksi tapahtumantuottajaksi.

www.elämystuotanto.fi
www.facebook.com/elamystuotanto


bGH Uusmedia

Logo-RGB-Normal.png

bGH on Uusmediatoimisto, joka janoaa kasvua! Mantraksemme on muodostunut analysoi, optimoi ja dollarisoi. Me olemme asiakkaalle investointi ja tuomme tulosta asiakkaan kassaan. bGH Uusmedia runttaa yritykseesi internetin kasvuhormonia täydeltä laidalta!

Me bGH Uusmedian yrittäjät olemme kasvaneet internetin mukana ja käytämme useita tunteja päivässä tutkien netin uusia mahdollisuuksia sekä ihmisten käyttäytymistä siellä. Emme harrasta arvailua, vaan havaintomme pohjautuvat raakaan factaan.

Teemme tehokasta internetmarkkinointia, Facebook-markkinointia ja hakukoneoptimointia. Lisäksi teemme sisältösuunnitelmat ja strategiat sähköisiin kanaviin.

bGH on markkinointikoneistosi internetissä. Kun haluat runtata yritykseesi internetin kasvuhormonia täyslaidallisen, lue lisää osoitteesta www.bgh.fi tai ota suoraan yhteyttä info@bgh.fi.




Ravintola Morton - Emäpitäjän Olohuone

 

morton_logo.pngRavintola Mortonin yrittäjäkolmikosta Jarna Kaplas ja Petri Virta opiskelivat Tiimiakatemialla, kun ravintolan avajaisia juhlittiin kesällä 2010. Rautalalammilla Pohjois-Savossa sijaitseva ”Emäpitäjän Olohuone” on muutamassa vuodessa saavuttanut hyvän maineen kovana keikkapaikkana ja rentona ruokaravintolana, jonne asiakkaat matkustavat pitkienkin matkojen päästä. Ravintolan visiona on nostaa entinen emäpitäjä Rautalampi takaisin maailmankartalle. Kesällä 2013 Morton avasi ensimmäisen liikuteltavan, standardikokoiseen merikonttiin rakennetun ”Little John” -nimeä kantavan konttiravintolan tarkoituksenaan rakentaa suomen ensimmäinen konttiravintolaketju.